Naam liedje wijzigen op blackberry?

Ik heb de Blackberry curve en net een liedje gedownload, maar nu is die naam heel lelijk met allemaal - en_ , kan je di wijzigen en gewoon enkel artiest opgeven met de titel van het liedje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Ja dit kun je gewoon wijzigen. En anders kun je dit ook gewoon op de computer doen als je het niet snapt op je bb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarvoor gebruik ik mijn pc met windows 7 die kan dat heel gemakkelijk wijzigen selecteer het liedje en klik op het balkje daaronder daar staat o.a naam, genre daarkan je zelf invullen wat je daar wilt laten zien precies hetzelfde komt dan bij je blackberry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan. Ga naar media. Ga dan op het icoontje "muziek "staan klik dan op de Blackberry knop en kies voor "verkennen" Druk dan vervolgens op "mediakaart" dan op "blackberry" dan op "music" Dan zoek je het liedje waar je de naam van wilt veranderen. Daar ga je dan op staan en klik je weer op de Blackberry knop. Dan scroll je naar beneden en zie je de optie "naam wijzigen".
Het kan zijn dat je misschien een ander thema op je BB hebt geinstalleerd waardoor de mogelijkheden afwijken dan zoals ik ze nu omschreven heb.
Succes!