Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

bij veel boeren gehugten is het berijk heel slecht met alle mobile provijder waar waaar kunnen we het melden dat ze der iets aan gaan doen ?

Het berijk is heel slecht met de mobile telefoon

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
663
Kimath
12 jaar geleden
Ik zie dat de kwaliteit van de verstuurde berichten ook slecht is, wat vervelend.
bamibal
12 jaar geleden
LOL
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okeeee volgens mij ben je gewoon heel erg jong :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou nee je mot je niet met mij bemoeien daphne ben jij weer soms die daphne van der neut ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daphne van der neut is een rare meid het toetsenbord van me laptop werkt niet zo lekker meer
Kimath
12 jaar geleden
Laptop? De vraag is gesteld via mobiel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien had 'ie z'n laptop aangesloten op z'n mobiel voor internettoegang. (Geen idee wat GV daar dan van maakt.) Maar dan is, zoals je zei, dat slechte bereik nog steeds van invloed op de verzonden berichten, me dunkt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Bij niemand. Je kan het wel melden bij de provider maar dan gebeurd er niks mee tenzij ze toevallig plannen hebben om het netwerk uit te breiden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het alleen bij je eigen provider melden, maar als je een goedkope provider hebt weet je nu waarom hij goedkoper is.
Je enige optie is een provider met een hogere dekkingsgraad.

Toegevoegd na 7 minuten:
Op onderstaande links staat meer informatie over de dekkingsgraad.
Door bij het antenneregister je postcode in te vullen krijg je de plaatselijke gegevens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een smartphone met internet hebt, kun je vaak een programmaatje downloaden die het contact met je provider berekent. Deze programma's geven die informatie door aan providers. Des te vaker het voorkomt dat er een slecht bereik in een bepaald gebied is, des te eerder zal de provider het bereik in die regio/dat gebied gaan verbeteren.

Ik gebruik zelf een iPhone en heb daarbij het programma NetwerkRadar.

Tip is dan natuurlijk om vaak zo'n scan uit te voeren, zodat je provider vaak meldingen krijgt dat het bereik slecht is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding