Welke mobiel kan ik het beste nemen? (zie beschrijving)

Ik heb een beetje rond gekeken en deze twee telefoons heb ik gevonden:

- samsung star mini c3300
- samsung chat 350

Ik zie vrij wisselende beoordelingen verspreid over allerlei sites. Ik weet nou niet welke beoordelingen ik moet geloven. Misschien kunnen jullie mij helpen?

Ik heb een paar eisen:
- je moet makkelijk kunnen functioneren op sociale netwerken (facebook,hyves twitter etc.)
- het liefst (een soort) whatsapp hebbben
- de telefoon moet niet snel kapot gaan ( bijvoorbeeld als je het toetsenbord regelmatig in en uit klapt)

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

Je kan een Samsung chat nemen die wou ik eerst ook maar toen nam ik een bb curve 8520 iets duurder maar veel
Beter dus ik zou voor de bb curve 8520
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over de chat weet ik niks, maar neem de star NIET! Een vreselijk mobiel heb zelf gehad..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook gewoon in bepaalde winkels kijken waar je de gewenste telefoons meteen kan testen is wel erg handig .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
samsung star heeft een hele slechte kwaliteit, ik zou voor de chat gaan;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou de chat nemen ik heb hem ook heel handig er is ook een store waar je whatsapp kan downloaden en deze telefoon is rcht vet