Met welke mobiele telefoon kun je bijna alle flash video's op het web bekijken?

Met welke mobiele telefoon kun je video's van site's zoals watchop.com bekijken? Hier staan vaak video's van facebook player en andere flash video's..

Ik heb eerder als antwoord samsung galaxy en samsung galaxy ace gekregen, maar deze beide konden de video's niet afspelen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Met de Iphone ? Deze heeft ook tataal geen moeite met youtube ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met htc mobieltjes kun je lichte flash applicaties draaien heb zelf ook een htc en het werkt echt fantastisch let wel je kunt geen complete flash websites draaien dat is te zwaar met de iphone kun je helemaal geen flash afspelen