Hoe kan ik bij t-mobile de berichtgeving welkom in België of welk ander land dan ook uit zetten, zodat ik die niet meer krijg?

Best irritant als je in de buurt van het drielandenpunt woont

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha leuk die omschrijving erbij

Antwoorden (1)

Zelfs al zou je de melding kunnen uitzetten, dan zou ik dat niet doen als ik jou was. Wanneer je nl. de melding welkom in BE of DE krijgt, bevind je je voor T-Mobile in het buitenland met alle, financiele, nadelen van dien.

Je kunt de melding niet uitzetten lijkt me. Het is nl. geen functie van je telefoon die de melding geeft. het is een SMS'je dat je krijgt van de provider wanneer jouw toestel zich aanmeldt voor roaming.

Om te voorkomen dat je het SMS'je elke keer opnieuw krijgt wanneer je constant tussen twee of meer providers wisselt, zou je in je telefoon een voorkeursnetwerk of vast netwerk kunnen instellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat het geen functie van je telefoon is, wil natuurlijk niet zeggen dat je een automatische SMS dienst niet uit kan schakelen