Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn PUK code is geblokkeerd wat moet ik doen?

als je een Samsung hebt kun je een PUK in voeren alleen is dat bij mij geblokkeerd ik heb het te vaak fout getypt!
nu kan ik alleen maar 112 bellen! weet iemand hoe dat moet? hoe je dit op lost?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
4.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Je kan volgens mij naar een telefoon winkel gaan en kijken wat ze daar kunnen doen maar als ik jou was zal ik gewoon een nieuwe simkaart kopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel je paspoort/rijbewijs meenemen als je naar een telefoonwinkel gaat als je je puk wilt hebben. Volgens mij moet je de puk ook bewaren, is niet eenmalig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je telefoon aanbieder bellen, die stellen een aantal vragen ( om te bevestigen dat jij bent wie je zegt).
Dan sturen ze een mailtje met een nieuwe code.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klante service even bellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je vodafone ? zo ja, dan bel je met een andere telefoon naar de klantenservice ,dan kies je voor de optie puk-code en moet je een paar persoonlijke gegevens invullen (zoals je geboortedatum bijv.) en dan noemen ze de code op, TIP : schrijf de code op ,hij is moeilijk te onthouden ! wat ook kan is dat er op het doosje van je mobiel of simkaart een sticker met de code zit.

succes,x
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding