prepaid internet mogelijk in Frankrijk ?

is het mogelijk om in frankrijk een simkaart te kopen en dan iets van blox erop te zetten zoals bij vodafone ?

ik heb wat gelezen over orange maar de reacties erop zijn dat het niet goed werkt

heeft iemand de oplossing ?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je kan bij Vodafone iets kopen waardoor je voor €2 per dag onbeperkt internet hebt in het buitenland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet onbeperkt! Bij pp heb je een datalimiet van 20mb en als je ABO hebt een limiet van 35mb, dit is overigens per dag.
Dit kan inderdaad bij Orange, maar dan moet je wel bij de winkel even in het Frans uit kunnen leggen wat je wil... Bij mij snapten ze er niks van, wat ik nou wilde, dus enige voorbereiding kan geen kwaad! even opzoeken hoe je dat allemaal in het Frans uit moet leggen. Maar het is zeker mogelijk als je Frans spreekt! Het werkt wel prima daar verder bij Orange, goede verbinding altijd.