Ik heb een samsung star. Ik wil daarop graag doodle jump instaleren. ik heb dat gedownload van de pc maar het doet niet. tips?

ik wil het dus op mijn mobiel. het doet niet want het is niet ondersteund bestandstype ik weet niet precies. heeft iemand een site waarop je het gratis kunt downloaden en goed kunt downloaden??

alvast bedankt

Toegevoegd na 6 minuten:
via bluetooth werkt ook niet want dat is ook niet ondersteund

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Is het niet mogelijk om het van iemand anders te krijgen via bluetooth? Dat werkt altijd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ook een star en ik had hetzelfde probleem tot ik op een youtube filmpje kwam waarin je een installer voor .jar games kon downloaden.. dit werkte, alleen weet ik niet welk filmpje het was misschien zoeken op: samsung star how to install .jar games , how to install java on s5230 . Succes