Hoe kan het dat mijn telefoon niet altijd gevonden word door mijn computer?

Ik heb een blackberry Torch. En zo nu en dan vind mijn computer hem wel, maar meestal niet. Het kan niet aan het kabeltje of telefoon liggen, want op de computer van mijn ouders doet hij het wel gewoon.
Ik heb even gezocht op internet, maar kon ook niet echt duidelijk goede drivers vinden voor mijn telefoon. Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ik heb dat ook met mijn IPhone en de harddisk in de pc van mijn ouders. Op mijn laptop heb ik dit niet. Misschien moet je even een ander USB poortje proberen, misschien helpt dat?

Toegevoegd na 1 minuut:
Met mijn iPhone vindt de pc hem wel via iTunes maar wordt de bestands map niet geopend, waarmee ik bijvoorbeeld de foto's die ik met mijn iPhone heb gemaakt op de pc zet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download desktop manager, hier zitten gelijk de drivers in om je BB te connecten met je pc .

https://swdownloads.blackberry.com/Downloads/quickdownload.do;jsessionid=CE6AEE1CEF50ED72597A0E4633C2BA49.node1

Als je deze geïnstalleerd hebt zou je pc je BB gelijk moeten herkennen en kun je zowel via dit programma en/of als externe harde schijf je BB aanpassen naar jouw wensen.