Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Criminelen blijken vaak prepaid telefoon te gebruiken. Om die te activeren moet je je toch (ook) registreren? Is die telefoon toch ook traceerbaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
11.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je een criminele carriere beginnen ? Ahahahahha krijg je zelfs hulp van mensen van GV

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Nee hoor hoef je niet te registreren. Als je dat wel doet krijg je alleen extra beltegoed, dus een iemand die anoniem wil blijven doet dat niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, ben een leek. Hoe kom je dan aan het nummer en kun je de ene keer een kaart (beltegoed) van HEMA kopen en de andere keer beltegoed van Vodfone? Of moet je altijd dezelfde beltegoedkaarten kopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst moet je een pakket kopen, bij de hema is de goedkoopste 5 euri dan heb je ook een nummer erbij. Opwaarderen moet bij dezelfde provider (in dit geval hema als voorbeeld). Anders moet je steeds een nies starterspakket kopen./
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank voor je uitleg. Als ik naar Duitsland ga - voor langere tijd of vaker wil bellen - koop ik in Duitsland een nieuwe simkaart en een lokale kaart (Bijvoorbeeld O2 of Tele2) om in Duitsland goedkoop te kunnen bellen i.p.v. mijn HEMA kaart. Ik krijg aldaar dan ook een Duits nummer. Klopt?
bij prepaid hoef je in principe niet te registreren, je kan zo een prepaid mobieltje kopen zonder naam te hoeven opgeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft niet te registreren als je prepaid hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prepaid telefoons zijn door de politie wel vrij nauwkeurig te traceren dmv stille sms'jes die vanaf meerdere zendmasten worden verzonden. De kruispunten verklappen je coordinaten. Criminelen opgepast!!!! Dit moet echter wel door de officier van justitie worden goedgekeurd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding