Moet ik maar accepteren dat elke telefoon (gsm) plus EN minpunten heeft ?

Ik mag binnenkort mijn contract verlengen, nieuwe telefoon kiezen etc. Ik ben diverse nieuwe smartphones aan het vergelijken op diverse sites, recensies etc. , maar ook bij winkelmedewerkers adviezen ingewonnen etc. Het lijkt niet uit te maken over welk merk en type ik een vraag heb, want bij elk merk hoor je wel: nooit aan beginnen............batterij snel op.............camera slecht......systeem loopt te vaak vast.......
Het is dus niet makkelijk om DE foutloze telefoon te kiezen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Het beste antwoord

Moeilijk he, de gevolgen accepteren van keuzes, en denken of je de juiste keuze wel gemaakt had. En dat heb je nu al bij een simpele keuze van een telefoon. Ik hoop dat je leert om achter een keuze te staan. Elke telefoon heeft voor en nadelen, zoals alles in het leven.
Kies en ga verder. Anders kan je geen keuze maken mbt merk en type telefoon; anders geen smartphone nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Net zoals de mens is de technologie ook niet perfect. Dat de ene gsm is beter dan de andere is een feit, maar ze hebben allemaal hun minpunten.
Gewoon de smartphone kiezen die het beste voldoet aan de meeste van je verwachtingen en afwegen welke minpunten van belang zijn voor jou of niet.
Vb slechte camera als je amper fotos neemt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan geen perfecte telefoon kopen want de een is de ander niet wat je wel kan doen is een telefoon uitzoeken die het meest bij jou gebruik past maja als je zeker geen spijt wilt krijge een iphone is altyd een goeie keuze
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een iphone hoor je juist de meeste klachten over
ik heb een iphone geweldig ding!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hoef je niet te accepteren.

Het staat je volledig vrij om zelf een bedrijf op te richten dat de in jouw ogen perfecte mobiele telefoon produceert. Het staat je volledig vrij om er zelf een te ontwerpen, en te proberen dit ontwerp voor te dragen aan verschillende fabrikanten om te kijken of er eentje interesse heeft in je ontwerp. Het staat je zelfs vrij om jezelf te verdiepen in de werkingen van de betreffende electronica, de gewenste onderdelen zelf aan te schaffen, en je eigen op maat gemaakte telefoon zelf in elkaar te zetten.

Als je niet bereid bent deze tijd en moeite er zelf in te steken, zul je echter genoegen moeten nemen met het werk dat anderen voor je gedaan hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zijn allemaal persoonlijke meningen.
Je moet kijken wat jij belangrijk vind bij een telefoon en dan die er het dichtsbij komt kopen.
Succes.