samsung chat 335 staat er slot achter de gevonden netwerken van wifi, kan dus geen verbinding maken als dat slot er staat, hoe moet dat slot weg?

ik heb een samsung chat 335 maar als ik wifi verbinding wil maken staat er een slot achter de verbinding dat ik er niet in kan, en dat ie dus mogelijk beveiligd is ofzo. bij de mac donalds staat er geen slot en kan ik er gewoon in, maar bij mij thuis wel. weet iemand hoe ik wel verbinding kan maken met wifi en hoe het slot achter de gevonden netwerken dus weg moet?

Toegevoegd na 13 minuten:
als ik een wachtwoord invul, staat er elke keer: verificatie mislukt. hoe kan ik dus wel verbinding maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
2.5K

Antwoorden (3)

Als er een slot achter staat, betekent dit dat dit draadloos internet beveiligd is met een wachtwoord, je kan dus alleen maar dit draadloos internet gebruiken als je het wachtwoord weet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is je router thuis beveiligd, moet je even in de gebruiksaanwijzing van je router kijken hoe je die beveiliging op kan heffen, of hoe je eventueel het wachtwoord kan wijzigen zodat je er wel met je telefoon op kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je met je computer in de adresbalk naar 192.168.1.1 gaat kom je vaak in het instellingenmenu van je router
Kimath
12 jaar geleden
Ik zou het wachtwoord er niet afhalen, dan kan iedereen zomaar via jouw netwerk lopen internetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat IP adres verschilt nogal, ik heb hier 192.168.1.254 om in de router te komen. Overigens zou ik de beveiliging er ook niet afhalen, maar misschien wel overwegen over te stappen op een andere beveiliging zoals ik in mijn antwoord aangaf.
Het is inderdaad zo dat je netwerk dan is beveiligd.

Maar als je die melding krijgt, zou je na moeten gaan wat voor beveiliging jouw netwerk heeft. Als dit WPA2 is, dan ben je het beste beveiligd. WEP is een mindere beveiliging.

Niet alle toestellen kunnen alle vormen van beveiliging aan als het gaat om WiFi en dan kun je zo'n melding krijgen.