mijn blackberry bold 9780 geeft bij het opstarten uncaught exception aan en java lang nullpointerexception, weet iemand wat dit is? kan nu niets!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Terwijl je telefoon gewoon nog aan staat even je baterij er uit halen ongeveer 1 minuut er uit laten en dan er weer in doen, bij de meeste mensen heeft dat geholpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is iets niet goed met de systeemsoftware. Kan gebeuren. Wat je kunt doen is eerst een reset (batterij even eruit halen), en als dit nIet helpt moet je de telefoon met je computer verbinden. Je moet dan Blackberry Desktop Manager geinstalleerd hebben, en via deze software kun je je Blackberry herstellen.