iPhone jailbreak zie beschrijving

Ik heb mijn iPhone 3GS laatst gejailbreakt maar sinds gisteren heb ik geen service meer, dus ik kan niet meer smse en bellen weet iemand wat ik moet doen? Aan en uit zetten of reset werkt niet....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je hele iPhone leeg gooien door te herstellen
Mij ook gebeurd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had ik ook. Na installatie van bepaalde apps via cydia deed hij het niet meer. Als je na je jailbreak apps/ tweaks hebt geïnstalleerd via cydia dan moet je deze eerst verwijderen en daarna rebooten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rebooten? Is dat gewoon home en sleep knop 10 sec ingedrukt houden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je SBS settings hebt geïnstalleerd kan je dat via daar doen scroll boven dat SBS settings opent > rechts onderin power en dan reboot En anders doe je gewoon je iPhone uit en weer aan