İk heb een prepaid simkaart van t-mobile en sinds 2 dagen, worden de smsjes die ik verstuur vanuit mijn iphone pas ontvange door mijn vriend na 2uurtj

Waar zou dit aan kunnen liggen en wat zou ik er aan kunnen doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Aan je bereik lijkt mij, ik heb ben wat via t-mobile netwerk gaat en daar hebk het ook wellus mee of ik krijg het juist later binnen, t-mobile heeft over het algemeen slecht bereik. En als je ergens binnen bent huis/kantoor etc moet je geluk hebben, wil je goede bereik hebben.