Hoe kan t dat een iphone4 soms zo warm word dat je hè niet meer vast kan houden? En is t gevaarlijk daardoor?

iPhone 4

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet em ook niet in de oven doen :p

Antwoorden (3)

Hij wordt vaak warm als je hem aan de lader hebt. Dat kan geen kwaad. Maar wat jij omschrijft, dat je hem niet meer beet kan houden, heb ik nog niet eerder gehad. Dus lijkt mij niet goed! Even mee terug naar de winkel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan zijn dat de batterij overbelast is, dan is die niet goed. Kan gevaarlijk zijn, als het te heet gaat worden dan kan het ontploffen. Snel na laten kijken!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je hem misschien in de zon gelegd? Je kunt hem het best tussen 0 en 35 •C houden.