kan je van een iPhone/ iPod touch met bluethoot een foto naar een mobiel verzenden?

misschien een app?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Nee dit is niet mogenlijk, mischien wel naar andere iphones maar daar ben ik niet zeker van
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is mogelijk, ik heb het zelf al gedaan dus hier ben ik zeker van. Ga naar instellingen, dan naar algemeen en dan je bluetooth aanzetten, laten zoeken naar andere apparaten en dan verbinden met je mobiel. en dan doe je maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iphones kunnen alleen met andere Iphones communiceren via Bluetooth.
Wil je makkelijk uitwisselen tussen je PC en andere telefoons, en andersom dan is Dropbox een aanrader http://db.tt/Fk6s8PA
Je hebt altijd 2gb files in je broekzak op internet, direct afspeelbaar, maar je kunt ook sharen mits die ander ook een dropbox account heeft.
kost geen opslagruimte, is gratis.
Op een Android telefoon verschijnt bij ´share´ een nieuwe optie om files naar dropbox te verzenden.
maar ook voor Iphone, Blackberry, Nokia
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is mogelijk maar dan moet je wel de bump applicatie installeren. Zo los iets verzenden gaat niet.