hoe zet ik 'mobiele data' uit op mijn samsung chat. Zodat ik niet overvallen wordt door internet kosten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Selecteer in de menustand TOEPASS.>>WiFi>>het trackpad.
Hier Kunt U deze optie uitzetten. (dus i.p.v. VERBINDEN )
Dit is via WLAN.

Via Wlan -WPS:

Selecteer in de menustand TOEPASS.>>Wi-Fi.
Druk op WPS PBC .
Als U dan binnen 2 minuten op het toegangsapparaat drukt,gaat Uw smartphone AAN,nadat er een pincode op het toegangsapparaat is geselecteerd. Als U het omgekeerde doet,houdt dat dus geen mobiel data gebruik in.

De makkelijkste maar de meest extreme wijze is om Uw smartphone in de zogenaamde "vliegmodus " in te stellen.
Met behulp van diverse apps kunt U het nóg sneller doen. Ik gebruik voor dit namelijk het volgende met de naam 2G-3G On-Off en staat altijd op de eerste blazdijde voor het geval dát !

http://curvefish.com/widgets/2g3g-onoff.htm

PS: WLAN/WPS is in Frankrijk overigens NIET toegestaan buitenshuis !

Groet:Zoekertje