van Rabofoon abonnement naar pre-paid?

Ik heb een Rabofoon abonnement en binnenkort zal de twee jarige korting actie verlopen zijn, nou wil ik overstappen naar een per-paid abonnement, nu zijn vragen, kan dit zomaar, mag ik mijn telefoontje (Samsung Star) houden, is deze geschikt voor een pre-paid simkaartje, kan ik mijn nummer behouden?

en weet iemand een goede tip voor een pre-paid abonnement, ik bel vrij zelden en stuur soms een sms.

(Ik gebruik het Rabofoon bankieren nooit en heb daar ook geen behoefte aan.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Na 2 jaar moet je provider je de gegevens geven om je toestel simlockvrij te maken. Als dat niet lukt, kun je het bij elke belwinkel laten doen. Daarna kun je er elk mogelijk prepaid kaartje in gebruiken.
Of dat mogelijk is met nummerbehoud weet ik niet. Je zou ook nog kunnen overwegen om een mini-abonnementje te nemen van b.v. Simpel (2.50 per maand).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Danks, dat lijkt me een beter plan.

Andere antwoorden (1)

Volgens mij kan je je mobiele nummer niet meenemen naar een prepaid abonnement.
Maar waarom kijk je dat niet naar een heel goedkoop sim only abonnement. bv Ben of simpel.
Je bent dan uit mn hoofd € 2.50 per maand kwijt, maar wel altijd bereikbaar en niet meer dat gehannes met die kaarten