Waarom werkt zorgeloos SMS van vodafone niet bij mij terwijl hij aanstaat?

ik heb zorgeloos smsen aan staan zegt hij maar als ik smsjes stuur gaat er geld af inplaats van de 10 euro die ik van tevoren heb betaald, hoe kan ik er voor zorgen dat het weer goed werkt? het is een blox van vodafone, ik word er gek van want ik sms veel en ik dacht dat zorgeloos sms aanstond ben ik ineens 20 euro in een paar weekjes kwijt terwijl ik voor 10 euro een hele maand zorgeloos kan smsen, help want ik word er ziek van heb nu nog 48 cent. MysteryGuitarMan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Het beste antwoord

Typisch vodafone! Heel snel de info lyn laten bellen door iemand. Bel 1200 optie 9 ! Sterkte en laat ff weten of t opgelost is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kost dat geld want ik heb niezo veel meer beltegoed en om nou midden in een gesprek weg te vallen lijkt me ook een beetje doelloos :$
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja en of dat geld kost. Laat daarom iemand met genoeg beltegoed bellen(wel vodafone hë :-) het komt allemaal wel goed!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou ik was zelf naar de vodafone winkel gegaan in onze stad, en daar had die persoon wat gedaan en nu is het weer goed, een paar dagen later had ik nog een probleem met vodafone, ik wou een meisje smsen en elke keer als ik probeerde te versturen stond er een foutmelding (X inplaats van een vtje) en stond er ''ongeldige abonnementhouder'' aangezien ik geen abbonement heb en zei ook niet vond ik het heel raar, rot vodafone. MysteryGuitarman

Andere antwoorden (2)

waarschijnlijk heb je de verkeerde code naar 4000 (gratis) gestuurd. Je kan het controleren door het volgende te doen:

het moet zijn

zorgeloos sms aan

Het kan zijn dat je een woord vergeten ben, of er een andere versie van gemaakt heb (onbewust).

Wat je kan doen, is het volgende smsen naar 4000 (gratis)

zorgeloos sms uit

Als je dan een sms ontvangt, dat het uitstaat, dan heb je wel de goede code verstuurd, maar ontvang je niks of (waarschijnlijk) ontvang je een heel ander bericht, bijvoorbeeld dat je geen blox hebt, dan heb je helaas toch de verkeerde code verstuurd.

Toegevoegd na 4 minuten:
het kan ook zijn dat het op is, want het is maar een maand geldig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik een sms stuur naar 4000 met ''Zorgeloos sms uit'' dan krijg ik een bericht terug waarin staat ''Op je huidige tarief kun je deze vodafone dienst niet afsluiten, bel 1200 en vraag naar een adviseur'', ik snap er niks meer van :@
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan zou ik toch bellen naar 1200 en een adviseur spreken en je probleem voorleggen, hopelijk kunnen zij je wel helpen.
Maak een account aan op vodafone met je prepaid nummer. Dan kun je de blox aan en uitzetten. Je ziet dan ook gelijk of hij aan of uit staat. Verder kun je daar ook gelijk gratis spreken met een medewerker van vodafone via een chat. Als je ingelogd bent met je account kun je via deze link onderaan de keuze "chat met medewerker"aanklikken http://help.vodafone.nl/cgi-bin/consumer_help_nl.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=1903
Succes