hoe start ik mijn iphone op na een reboot?

mijn iphone 3g die jailbroken is heeft na een cydia programma te installeren gereboot en wil niet meer opstarten en laat alleen maar het zwart scherm met apple teken zien zonder dat de iphone opstart want heb al een hele dag gewacht maar er gebeurt niks.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rot voor je, je hebt nu ook geen garantie meer.

Antwoorden (2)

Je hebt nu een groot probleem maar ik lan je 2 tips geven waar het mis mee kan oplossen 1 houdt het aan knop en het home knopje ( 4 kante knopje onder aan je iphone) een paar tellen in gedrukt tot dat hij op nieuw opstart. Of sluit em aan op je pc en zorg dat je hem met ituns hersteld

Toegevoegd na 38 seconden:
Geef effe een reactie als het heeft geholpen of niet heeft geholpen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de laptop herkent de iphone niet
Blijf je apparaat afsluiten met de home button en de bovenste knop ingedrukt. Mocht dit na 4 keer niet werken moet je je hele batterij leeg laten lopen. Vervolgens, het liefst via een stekker, helemaal opladen. Mocht dit niet werken opnieuw alles doen. Anders inderdaad via itunes resetten.