Is er een goedkoop abbonement onder de €15 voor Blackberry of iPhone met inclusief internet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Nope dat kan je op je buik schrijven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mmmmm balen!
Nee, alleen een internet abonnement is meestal al €10, een BB met internet krijg je denk ik niet onder de 20€ per maand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je kijken naar de sim-only abo's deze kunnen ook met internet,
Kijk wel uit voor het vodafone Scherp abonement.
Mocht je later willen toch iets willen wijzigen, gaan ze daar heel moeilijk over doen en moet je meteen opwaarderen naar het normale abonnement. en dat moet je flink betalen

Ik spreek uit ervaring, ik heb toen maar de heleboel afgekocht, en alsnog een mooie besparing gemaakt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het goedkoopste abonnement dat ik ken is €19,20 op dit moment inclusief een Blackberry curve.
Kijk op deze link http://www.dealdirect.nl/BlackBerryCurve Je hebt dan 180 belminuten/sms ( sms kun je gratis verdubbelen dan heb je er dus 360) en het is dan inclusief Blackberry internet service( bis) zodat je ook kunt pingen, msn-en en push mail ( je eigen email dus) kunt ontvangen.