Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een goedkoop abbonement onder de €15 voor Blackberry of iPhone met inclusief internet?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
606

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Nope dat kan je op je buik schrijven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mmmmm balen!
Nee, alleen een internet abonnement is meestal al €10, een BB met internet krijg je denk ik niet onder de 20€ per maand
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je kijken naar de sim-only abo's deze kunnen ook met internet,
Kijk wel uit voor het vodafone Scherp abonement.
Mocht je later willen toch iets willen wijzigen, gaan ze daar heel moeilijk over doen en moet je meteen opwaarderen naar het normale abonnement. en dat moet je flink betalen

Ik spreek uit ervaring, ik heb toen maar de heleboel afgekocht, en alsnog een mooie besparing gemaakt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het goedkoopste abonnement dat ik ken is €19,20 op dit moment inclusief een Blackberry curve.
Kijk op deze link http://www.dealdirect.nl/BlackBerryCurve Je hebt dan 180 belminuten/sms ( sms kun je gratis verdubbelen dan heb je er dus 360) en het is dan inclusief Blackberry internet service( bis) zodat je ook kunt pingen, msn-en en push mail ( je eigen email dus) kunt ontvangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding