Is de nieuwe ios al uit voor de iPhone en is het mogelijk om je iPhone als router te gebruiken met t-mobile of is dat afgeschermd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

iOS 4.3 is uit. Hiermee heb je inderdaad de Personal Hotspot functie. Gewoon aansluiten aan itunes en updaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IOS 4.3.1 is zelfs uit en de hotspotfunctie zit inderdaad bij deze update. Helaas voor Vodafone en tmobile gebruikers wordt deze functie afgeschermd. Met KPN, Hi en MTV mobile kun je deze functie wel gebruiken. Wil je toch (kostenloos) met Vodafone of tmobile de persoonlijke hotspot gebruiken, dan zal je je iPhone moeten jailbreaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.3.1 is zeker al voor de iPhone 4, iPad 2 en iTouch 3g

Het meest geavanceerde mobiele besturingssysteem ter wereld wordt alsmaar beter. Met de gratis iOS 4.3-software-update beschik je over nieuwe functies die de mogelijkheden van je iPhone, iPad of iPod touch nog verder uitbreiden. De software-update is gratis*. Hij is eenvoudig te installeren. En je kunt hem nu meteen downloaden.