Wat is de oorzaak van de T-mobile storing vandaag?

Ineens geen serice meer. Niet meer bellen en sms vandaag dus.

Toegevoegd na 8 minuten:
Service

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
2.2K
MissBiggie
13 jaar geleden
anders ik wel. zit al vanaf 2 uur zonder. ze maakten zich thuis stik ongerust

Het beste antwoord

Dat kan alleen T-Mobile zeggen. Dit staat op hun website:

Storing in deel van het netwerk. Op dit moment is er een storing in een deel van het netwerk. Daardoor kan een gedeelte van onze klanten (zowel abonnee's als PrePaid klanten) niet bellen en sms'en of gebeld worden. We schatten in dat ongeveer 2 miljoen mensen in een zekere mate last hebben van de storing. Uiteraard werken we met man-en-macht aan het verhelpen van deze situatie. Vooralsnog kunnen veel mensen weer bellen, alleen nog niet gebeld worden. De storing zit in een van onze verbindingscentrales. Een back-up systeem is opgestart. We verwachten dat deze back-up vanavond nog operationeel zal zijn.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een serverstoring in A'dam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn ze aan het stoeien geweest met de servers?
Of overbelasting?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat weer ik ook niet.
Er is momenteel nog steeds niets bekend (of niet vrijgegeven) waarom er een storing was. Ook gaat T-Mobile geen compensatie voor de 8uur durende storing geven...