Telefoonprobleempje ...

Ik heb een "antieke" Samsung D600E. Hoe krijg ik mijn contacten van mijn telefoongeheugen naar mijn sim-kaart gekopieerd?

13 jaar geleden
in: Telefoons
MissBiggie
13 jaar geleden
Bedankt allemaal voor jullie opties. Helaas is het niet wat ik zocht, maar wat ik ermee wilde bereiken is toch gelukt :))

Antwoorden (3)

Contacten- beheer- kopieer contacten van tel naar sim
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U kunt op 2 manieren contact maken tussen Uw Pc en deze Samsung D600E
en wel op d volgend maniern:
1>> via USB . U komt dan in een verkenner achtige omgeving terecht om dit probleem op te lssen. De Samsung wordt dan dus als een "nieuw station" herkend door Windows.
2>> Via bluetooth i.c.m. een daarvoor bedoelde dongel. Zelfde uitleg als bij de 1e hoort hierbij. Succes en :

Groet:Zoekertje

Verder bestaat de mogelijkheid nog om het firmware te upgraden ( zie hiervoor de gebruikershandleiding óf op de website van Samsung.nl)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elk contact apart verplaatsen? Zo moest ik het bij mijn oude telefoon doen.