Hoe komt het dat als ik iets opneem met mijn mobieltje en ik sla het op, als ik hem dan afspeel hij het heel snel afspeelt?

Het gebeurt alleen als ik iets op mijn geheugenkaart opsla. Als ik het gewoon op mijn mobieltje opsla gebeurt er niets, dan speelt hij het gewoon af, niet 2 keer zo snel! Ik heb trouwens nog meer dan 2 uur opneemtijd op mijn geheugenkaart.

Toegevoegd na 8 minuten:
Filmpjes op mijn geheugenkaart spelen wel gewoon goed af!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is het gewoon een foutje in de software van je mobiel, een `Bug`, als dat het geval is dan kun je kijken of er een software-update beschikbaar is, zo niet? dan zou ik hem terug brengen en geld terugvragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar filmpjes doen het wel gewoon!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe bedoel je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ohh nu snap ik het al, het hangt gewoon aan je telefoon af, er is helaas helemaal niks aan te doen... het is een software-foutje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok! Dankje

Andere antwoorden (1)

Als het goed is kan je als je een filmpje afspeelt ook op opties klikken en daar de afspeel snelheid veranderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar het is geen filmpje, maar een geluidsopname, daarom vind ik het zo raar, je kan het ook nergens instellen!