Waar kan ik het beste een telefoon verkopen?? Natuurlijk Online

Telefoon:Samsung Star Grijs Prijs ongeveer 50 euro

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Als je het weet geef het dan ff door ajb ^^
Ik heb ook nog een samsung star. Maarja daar heb je natuurlijk niks aan als je een iphone 3gs en een iphone 4 hebt :p

xxxx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
marktplaats denk ik?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marktplaats is een prima locatie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marktplaats, Speurders of via gratis advertentie ruimte in supermarkt. Vergeet niet je telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen zodat al je persoonlijke data er af is.