wie weet een goede app/oid als agenda?

Ik heb de HTC desire HD en ben op zoek naar een app/widget of iets waardoor ik op de 1e pagina (bij de datum en tijd) mijn agenda MET AFSPRAKEN kan zien.
Er is wel een agenda, en ook wel op de 1e pagina, maar daar zie ik niet mijn aankomende afspraken op.
Ik had hiervoor de samsung omnia, die op windows liep en daar waren mijn aankomende afspraken wel een week van tevoren zichtbaar.

Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik gebruik hier het gratis programma 'Agenda Messenger' voor. De interface komt een beetje overeen met de 'daily briefing' applicatie die standaard op Samsung telefoons zit.

Als je deze agenda als widget instelt, geeft 'ie op je home screen niet alleen je afspraken (lopende en komende) weer, maar ook je smsjes. Dit kun je uiteraard naar wens aanpassen.

Het installeren van de app en instellen is een fluitje van een cent. Omdat ik een lagere Android versie heb, moest ik mijn gmail adres nog handmatig invullen, maar op je Desire HD zou dat al niet eens meer hoeven.

Op de onderstaande link vind je rechts in het midden van de pagina een QR-code en daarmee kun je met je barcodescanner op je telefoon makkelijk de app downloaden.