Betalen met sms werkt niet

Ik betaal wel vaker iets per sms, (gewoon een dienst/spelletje) Alleen nu ik een nieuwe telefoon heb werkt het opeens niet meer, Ik wou namelijk een goldmembership aanvragen op hyves. Maar het werkt niet. Ik weet zeker dat ik alle codes goed heb ingesteld dus daar kan het niet aan liggen. Dit had ik laatst ook al met een spelletje. Die werkte ook niet...

Toegevoegd na 40 minuten:
Gaat om prepaid

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

bij mijn oude t-mobile abonnement (vroeger orange) had ik dit ook.
heb hier eens over opgebeld en toen zijden ze dat ik dit moest activeren.
ze wilden het wel activeren, maar het feit dat ik minderjarig was weerhield ze hiervan.
gewoon even met de klantenservice bellen en dan moet het goedkomen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou dat hoef ik dan niet eens te proberen, ik ben ook minderjarig namelijk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar dat weten zij niet... (anders je ouders laten bellen)

Andere antwoorden (1)

heb je bij de nieuwe telefoon ook een nieuw abbo ?
Misschien zijn in je nieuw contract deze diensten standaard uitgeschakeld tot je ze activeert.