extra spelletjes mobiele telefoon, zonder te betalen

Ik weet dat je spelletjes op je mobiel kan zetten door er veel geld voor te betalen, maar kan dat ook gewoon door een bestand te downloaden? ik heb geen Android, ik heb de samsung c3300k (star mini) weet iemand een site waar je kan downloaden, en uitleg hoe het precies werkt?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als je internetblox heb, dan kun je hier gratis spellen downloaden, als je abbonoment heb zou ik het niet wagen, want ik heb meerdere gehoord dat het dan wel geld kost. Ik heb zelf bij Indocs al heel veel spelletjes gedownload. Ik heb Prepaid, vodafone, internetblox.
Dit was bij mij geheel gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk eens op http://www.gratissoftware.nu/