Ik kan mijn Blackberry ID password niet opnieuw instellen...

Ik had een wachtwoord ingesteld, deze ben ik vergeten. Nu heb ik aangeven dat ik mijn wachtwoord vergeten ben en kreeg een link toegestuurd om een nieuw wachtwoord in te stellen. Zodra ik dat doe verschijnt de melding: There was an error while updating your password. Please try again. Ik heb het nu 4 keer geprobeerd met verschillende wachtwoorden, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niemand?

Antwoorden (1)

Probeer het een keer van je pc! als je er echt niet uitkomt even naar www.crackberry.com en daar je vraag stellen!