Help!! Weet iemand hoe je muziek op de NOKIA 5230 zet?

Ik heb net een usb-kabel aangeschaft en nu blijkt dat hij hem niet vind! (..)! ze zeggen ook niet in de handleiding welk programmatje je moet downloaden om er muziek op te krijgen!? Alsjeblieft kan iemand me helpen of te minste de moeiste er voor nemen?

Dan ben ik u erg Dankbaar!

Vriendelijk groet Marjorie

mobiel NOKIA 5230

Toegevoegd na 21 uur:
moeiste moet moeiste zijn!

Toegevoegd na 21 uur:
Ik bedoel moeiste moet moeite zijn~!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Heb je de benodigde drivers al geïnstalleerd?

Toegevoegd na 1 minuut:
Indien nee, dan zou je deze hier kunnen downloaden en installeren:
http://europe.nokia.com/support/download-software/pc-suites/compatibility-and-download

Overigens is het naar mijn mening makkelijker om een geheugenkaartje te gebruiken en daar je muziek op te zetten via een cardreader.