Er was een advertentie in krant over dat je je oude Iphone kon ruilen voor een nieuwe Iphone, maar kan de actievoorwaarden niet vinden Waar staan ze?

De aanbieding was van de phonehouse.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Kimath
13 jaar geleden
wel een mooie actie :)

Antwoorden (1)

Voorwaarde bij inlevering van je oude toestel is dat deze in werkende staat is. Het toestel moet bijvoorbeeld nog aan- en uitgezet kunnen worden en het beeldscherm moet duidelijk leesbaar zijn. De oplader en eventuele simkaart hebben wij niet nodig.