Welk (zakelijk) mobiel abonnement kan ik als ZZPer het beste afsluiten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat weten wij zo natuurlijk nooit zonder je sms/mms/web/belgedrag te kennen.
jc54
13 jaar geleden
Wat doe je zoal? Internationaal chauffeur (die belt weinig),
of een of andere telefonische helpdesk (daar staat de hele dag de telefoon roodgloeiend)?

Het beste antwoord

Volgens mij is er momenteel een hele goede actie van KPN Zakelijk icm een iPhone 4
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ga naar een winkel er zijn er heel veel en leg je belgedrag voor en zij geven je dan aan welk abonnement het best is
13 jaar geleden
Op internet zijn er vele sites te vinden met zakelijke abonnementen. Voor een handig overzicht kan je eens kijken op zakelijkgsmabonnement.nl (link 1) hier wordt een overzicht gegeven van de beste zakelijke abonnementen in combinatie met een telefoon (link 2) of zelfs in combinatie met een gratis laptop (link 3). Echter zijn er natuurlijk ook zakelijke sim only abonnementen voor als je geen nieuwe telefoon nodig hebt (link 4).

Toegevoegd na 2 minuten:
linkjes werken niet mee dus staan niet in goede volgorde. de laatste link is link 1 en de bovenste link is link 4 en zo verder.

Toegevoegd na 3 minuten:
en nu weer wel

Toegevoegd na 3 minuten:
ok nu staan ze weer goed