Kan mijn Samsung A50 niet meer meerdere foto's tegelijk maken?

Goedemorgen,
Ik heb vorige week of de week ervoor een update gehad van mijn Samsung A50.
Voor de update kon ik wanneer ik wanneer ik een foto maakte en de knop ingedrukt hield meerdere foto's per seconden maken. Wanneer ik het nu probeer spring hij op video opname.
Zijn er meer mensen met dat probleem?
En weet iemand of de mogelijkheid er alsnog is, maar dat ik ergens in de instellingen moet kijken?
Groeten Tamara

2 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (1)

Je moet de opnameknop naar beneden swipen en vasthouden. Dat is inderdaad sinds de laatste update veranderd.