Hoe kan ik meer icoontjes naast elkaar in een map krijgen op mijn Samsung Galaxy S10?

Gisteren kreeg ik de nieuwste OS update van Samsung, en nu staan mn apps die ik in mappen heb gezet ineens anders. Voor de updates was het een grid van 4x4, nu is het ineens 3x3. Wat ik erg vervelend vind, want nu passen ze niet meer op 1 pagina in de map. Hoe verander ik dit? Ik kan de instelling niet vinden.

Het gaat niet om de Home Screen Grid of App Screen Grid, deze staan beide op 4x5 zoal eerst. Het gaat puur om apps die ik zelf bij elkaar zet in een (categorie)map op mijn Home Screen.

Ritsuka
3 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Er zijn veel meer mensen die hierover klagen.
Met Nova Launcher of The Home Up Good Lock module kun je het probleem oplossen.
SimonV
3 jaar geleden
Ritsuka
3 jaar geleden
Bedankt! Dit is precies wat ik zoek!