Waarom heeft mijn Android S7 Edge opeens geen foto scroll optie meer?

Ik kon altijd bij het maken van een foto door de tekst scrollen om alles in 1 foto vast te leggen.
Als ik nu een foto maak komt dat pop-up schermpje niet meer en moet ik meerdere foto's maken.
Is dit weer in te stellen?
Ik had deze mogelijkheid altijd wel gehad.

Samsung S7 edge

15K

Het beste antwoord

Het lijkt een glitch te zijn. Een reboot van de telefoon blijkt te helpen.
Eventueel eerst de cache wissen voor schermschrijven en galerij en daarna opnieuw opstarten.

Of je hebt misschien per ongeluk de ‘Smart Capture ' onder Device -> Advanced features uitgezet.
SimonV
3 jaar geleden
Jolanda1977
3 jaar geleden
Super!!!! Dank je. Hij doet het weer!