Hoe kan ik de voicemail uitschakelen van mijn gsm met een herlaadkaart van ORANGE?

In de orange-shop kunnen ze zelfs hier niet mee helpen (wat ik al heel bizar vind) en online kan ik hierover ook niets vinden.
Is er aub iemand die kan helpen hiermee ?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.5K
SimonV
3 jaar geleden
Dit werkt waarschijnlijk niet: ga naar klantenzone - mijn tariefplan - diensten deactiveren.
Zie verder hier:
https://community.orange.be/t5/Opties-en-diensten/Voicemail-uitschakelen/td-p/19194
ronron1212
3 jaar geleden
Orange en Orange prepaid (Nederland)
Bij Orange staat de voicemail na aanschaf standaard aan. De voicemail kunt u uitschakelen door vanaf uw mobiele telefoon te bellen naar 1200 (klantenservice). Wilt u uw voicemail weer aanzetten, bel dan wederom naar 1200. Belt u vanaf een ander toestel, gebruik dan het nummer 0628500777 voor prepaid gebruikers en 0628501255 voor abonnees.
http://www.alleswatjewiltweten.nl/Mobiel/Voicemail-uitzetten-KPN-Hi-Vodafone-T-mobile-Orange-Telfort-prepaid.html

Antwoorden (1)

Volgens iemand van het ORANGE forum kan de voicemail alleen worden uitgeschakeld bij abbonnementhouders:

Ik belde naar orange klantendienst voor mijn moeder en daar konden ze de voicemail enkel volledig uitschakelen voor abonnementen. (Zij heeft sinds kort een gsm met herlaadkaart.) Spijtig, want oudere mensen zijn niet zo vlug meer en 30 seconden zijn snel voorbij als je je gsm niet in de buurt hebt.
Toegevoegd op 11 september 2020 17:10: tekst