Als ik iemand bel, gaan bij diegene de belminuten er ook af?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.4K
TurfGraver
4 jaar geleden
Alleen als die (voor diens abonnement) in het buitenland is.
paulus811
4 jaar geleden
En dat buitenland moet dan ook nog buiten de EU zijn, binnen de EU bel je voor het thuistarief.

Antwoorden (1)

Nee, enkel bij buitenland
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
paulus811
4 jaar geleden
Antwoord is te simpel. Binnen de EU bel je en wordt je gebeld tegen het thuistarief. Roaming betaal je alleen buiten de EU.