(Hoe) kun je het aantal maal dat je Iphone telefoon over gaat instellen?

Als iemand mij belt, gaat m'n telefoon (Iphone 5S) maar 4 x over en dan wordt de verbinding verbroken. Is het mogelijk om de telefoon langer over te laten gaan ?

4 jaar geleden
8.1K
janjan
4 jaar geleden
Je hebt die nutteloze voicemaildienst zeker aan laten staan? Dat was zelfs uit het tijdperk van een iphone5 al een tijdje uit de mode. Het was een leuk verdienmodel voor de providers (2x inkomsten) maar allang achterhaald.

Antwoorden (1)

Bij je telefoon kun je dat niet instellen. Meestal wel bij de provider.
• Vodafone
Bel 1233 en kies voor de optie “rinkeltijd aanpassen” om de tijd tot maximaal 30 seconden aan te passen (menu 11, 2, 5). Let op: na het uit- en inschakelen van voicemail is het weer 15 seconden.
• KPN/Telfort
Draai het volgende nummer: **61*voicemailnummer**aantal seconden#
(voicemailnummer is 0031633 gevolgd door je mobiele nummer)
• T-Mobile
Draai het volgende nummer: **61*+31624gehele 06 nummer*11*aantal seconden#
(vervang gehele 06 nummer door je 06-nummer)
• Simpel
Zie T-Mobile
SimonV
4 jaar geleden
Piacenza
4 jaar geleden
Ik gebruik 'Simpel'.
SimonV
4 jaar geleden
Is idem T-Mobile.
Piacenza
4 jaar geleden
Lukt niet. Krijg foutmelding. 'onbekende fout'....
SimonV
4 jaar geleden
Misschien doe je iets fout?
**61*+31624[06-nummer]*11*[Aantal seconden]#
https://community.simpel.nl/bellen-sms-10/bij-een-oproep-de-beltoon-verlengen-868 Simpel maakt nog steeds gebruik van de infrastructuur van T-Mobile.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Simpel