Hoe krijg ik het geluid van mijn Huawei P9 light normaal?

Heb al van alles bekeken bij instellingen maar alles staat normaal
Het geluid is veel te zacht bij telefoneren.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het makkelijkst om te kijken of het volume op 100% staat is wanneer je met een persoon in gesprek bent, met de volumeknoppen de volume omhoog zetten. Wellicht dat het hier niet op voluit staat

Antwoorden (1)

In de gebruiksaanwijzing staat:

Het volume aanpassen: druk op de knop Volume omhoog om het volume te verhogen, of op
de knop Volume omlaag om het volume te verlagen. De knop zit rechtsboven aan de zijkant van het toestel. Zie afbeelding.

Wat bij de Instellingen te regelen is betreft het aanpassen van het volume van beltonen, media, alarmen en oproepen, maar niet dat van gesprekken.
Amadea