Kan ik mijn naam aanpassen voor 1 contact in mijn whatsapp?

Mijn vriend gebruikt een speciale naam voor mij en ik zou het leuk vinden om deze te gebruiken in onze whatsapp berichten. Dus alleen voor hem en niet voor mijn andere contacten. Is dat mogelijk ? Ik ben nogal een nerd op dit gebied en hoop dat iemand het weet.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Hij kan jou toch opslaan onder die naam.
TurfGraver
5 jaar geleden
Precies wat PJJMulder zegt.
WhatsApp geeft de naam weer zoals je die zelf voor dat nummer op je mobiel hebt opgeslagen.
LeonardN
5 jaar geleden
Waarschijnlijk snap je niet wat nerd betekent. Als je een nerd was zou je juist weten hoe dat moest. :D

Antwoorden (1)

Nee helaas.... Dan zou je vriend jou in zijn contacten moeten zetten onder die naam