Wat betekent de sms van KPN 'De afzender zou nu met HOOFDLETTERS moeten zijn!'?

Ik kreeg zojuist (27 november 2018) om 11:23 2x de sms 'De afzender zou nu met HOOFDLETTERS moeten zijn!' met als afzender KPN.

Wat moet ik met dit bericht? KPN is mijn mobiele provider, maar ik snap niet wat ze met dit bericht bedoelen.
Heb recentelijk ook geen contact met ze gehad.

Ritsuka
5 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Gewoon verwijderen en niet meer aan denken.

Antwoorden (1)

Dit lijkt me een 'oeps...' van een technicus die een systeem aan het inregelen is.
Blijkbaar zijn er SMS'jes de wereld ingestuurd met kleine letters en wil de betreffende technicus controleren of zijn wijziging het beoogde resultaat heeft.
Daarbij is wellicht even vergeten dat meer mensen de betreffende SMS ontvangen dan gedacht. Of er is een verkeerde zendlijst gekozen.

Wellicht is er een relatie met de landelijke storing van vandaag:
https://tweakers.net/nieuws/146223/kpn-maakt-melding-van-landelijke-storing.html

Wat je er mee moet ? Gewoon negeren !
Ritsuka
5 jaar geleden
Zoiets dacht ik al.