als je een account hebt blijft die over de 3 telefoons hetzelfde dus je hebt dan drie dezelfde soort telefoons qua apps dan
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Per telefoon. Maar crome browser slaat alles op je favoriten. Bij elke telefon heb je dan zelfde bladzijden favoriten. Als je een nieuwe telefoon koopt tijdens de inslatie google vraag je van velke telefon dat je app s wil kopieren om dat je bij iedere telefoons andeee apps hebt oo je telefoons