wat is er mis als je iPhone vaak meteen in de bezettoon overgaat als je niet in gesprek bent?

en dat op plekken waar er qua verbinding niets aan de hand lijkt te zijn. hoe kan dit gereset worden?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
6.2K
SimonV
5 jaar geleden
Bedoel je dat mensen jou bellen en de bezettoon krijgen?
https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-85/in-gesprek-terwijl-ik-niet-in-gesprek-ben-hoe-kan-dit-25927
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
klopt, mensen die mij bellen - niet allemaal overigens - krijgen dan meteen de bezettoon.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik merkte dat het hielp als ik mijn telefoon niet op stilstand heb :)
Soms als ik hem op stilstand had, had ik hetzelfde.

Het beste antwoord

Dit zal waarschijnlijk niet het geval zijn:
Het zodanig instellen van de Niet storen-functie dat je nog wel door bepaalde mensen gebeld kan worden
Open Telefoon en kies Favorieten.
Als je geen favorieten hebt toegevoegd, vind je hier een lege lijst. Via de plus-knop rechtsboven in het scherm kun je contacten toevoegen als favoriet die je als belangrijk beschouwt.
Ga nu naar Instellingen → Niet storen → Sta oproepen toe van → kies voor Favorieten.
Zet het schuifje achter Herhaalde oproepen in de instellingen van Niet storen op groen. Hiermee schakel je in dat de tweede oproep binnenkomt als iemand uit je Favorietenlijst twee keer binnen drie minuten belt.

Een vervelend en lastig probleem met de iPhone, omdat het zo nu en dan gebeurt, schijnbaar zonder enige logica.
Alle oplossingen die ik vind hebben betrekking op constant in gesprek zijn, hetgeen vaak te maken heeft met de "Niet storen"-instelling. Wat je nog zou kunnen doen:
- de vraag hier aan de deskundigen stellen:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/102
- je provider het probleem melden.
Succes!
SimonV