Kun je de achterkant van een iPhone 6 uitdeuken?

ik kwam er zojuist achter dat ik afgelopen week (weet niet hoe) een deuk heb opgelopen aan de achterkant van een iPhone 6; net nu ik hem binnenkort wil verkopen.

nou heb ik wel eens mijn batterij zelf vervangen en en kon ik de achterkant van de iPhone (vanuit de binnenkant dus) zien. nu vraag ik mij af, hoe lomp dat ook klinkt; kan ik heel voorzichtig, van uit binnen het deukje eruit tikken met een klein hamertje ofzo, of zal ik hiermee nog veel meer schade creëren?

Antwoorden (1)

Ja, het is mogelijk om de achterkant van een iPhone 6 uit te deuken. Het is echter aan te raden om dit niet zelf te doen, maar om een professionele reparatiedienst in te schakelen.
Bronnen:
een maand geleden