Hoe een abonnement online kopen voor je mobiele telefoon?

Ik zat er aan te denken een nieuwe smartphone te kopen, en zag een voordelig pakket online staan. Maar hoe gaat dat precies in zijn werk, zo'n online pakket aankopen? Hoe bv. krijg ik een telefoonnummer toegekend zonder langs een winkel te passeren?

Toegevoegd na 1 minuut:
Aanvullend: kun je meerdere telefoons op je naam hebben? In België wordt dat nu gekoppeld aan je identiteitskaart.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
6 jaar geleden
Je krijgt een simkaart opgestuurd

Het beste antwoord

Als je online een abonnement afsluit, krijg je simkaart en eventueel telefoon thuisgestuurd, daar zit dan je nummer bij. En ja, je kunt meerdere telefoons (feitelijk: meerdere nummers) op je naam hebben. Veel mensen doen dat bijv. om scheiding te maken tussen privé en zakelijk abonnement.