Ik heb een smartphone en het scherm is erg vies. Ik heb het al geprobeerd schoon te maken met een stofdoekje. Wie heeft er tips?

Ik heb een doro smartphone

6 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik gebruik brillenpoetsdoekjes.

Het beste antwoord

Je kunt speciale beeldschermreinigingsvloeistof kopen, te gebruiken met bijv. met een microvezeldoekje. 3,95 bij o.a. Blokker.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ninn
6 jaar geleden
Dat ga ik proberen.

Andere antwoorden (2)

Als het geen krassen zijn, probeer even met een doekje bevochtigd met bio-ethanol.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Met billenpoetsdoekjes krijg je je scherm ook goed schoon. Mij lukt het tenminste altijd. Bij elke drogist, en veel supermarkten te koop.