Wat kan ik het beste doen als ik een foto van instagram heb verwijderd?

Ik heb perongeluk een foto van instagram verwijderd, maar ik wil hem toch heel graag erop hebben staan. Het is een beetje raar om hetzelfde nog een keer het zelfde te plaatsen kan ik nog iets anders doen om het terug te krijgen? Of hebben jullie advies?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.5K
Ritsuka
6 jaar geleden
weg is weg, gewoon opnieuw plaatsen.

Antwoorden (2)

Ik heb gister precies hetzelfde gehad hahahah, het enige wat je kan doen is reposten helaas ja hahahah. Ik raad dit wel af idd omdat het een beetje vreemd is. Je kan hem wel over een oaar wekwn/maanden reposten
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Gewoon opnieuw posten. Waarom zou dat raar zijn?