Hoe komt het dat ik problemen heb met ovi maps?

Mijn telefoon is voor reparatie terug naar de fabriek geweest daar is er nieuwe software opgezet.
Nu heb ik ovi maps opnieuw geinstaleerd en werkt het niet meer.

Het probleem is dat het wel opstart maar er dan geen straten te zien zijn en hij alleen de graden aangeeft.

Heb het progamma er al een keer afgehaald en opnieuw geinstaleerd,maar probleem blijft het zelfde.

Voorheen werkte het perfect.
Telefoon is trouwens nokia n97mini

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het lijkt erop alsof je geen kaarten op je toestel hebt staan. Dit had ik ook toen ik alle kaarten eraf had gehaald om opnieuw op de geheugenkaart te plaatsen.
Ik zag hetzelfde toen ik tussentijd het programma draaide.

Dus installeer kaarten van Europa. dan zal het wel weer goed zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
denk idd dat dat het probleem is zal eens alles eraf gooien en nog maar eens opnieuw installeren